divendres, 21 de novembre del 2008

Algunes fotos de Campos de Arenoso, cedides per José Luis (http://www.telefonica.net/web2/camposdearenoso/)




Adjunte algunes fotografies que molt amablement ha cedit José Luis, descendent de Campos de Arenoso. Estes fotografies són propietat seua, del seu arxiu familiar, i podeu trobar-ne moltes més a la web http://www.telefonica.net/web2/camposdearenoso/.
Es tracta d'un blog magnífic, que és un compendi de la vida quotidiana d'este poble que ja no existeix. Vull agrair l'esforç de la iniciativa, anar replegant trossos de la vida d'un lloc per a mostrar-lo al món tal i com era. Com sabeu, les runes de Campos de Arenoso descansen sota les aigües de l'embassament d'Arenós, a la comarca valenciana de l'Alt Millars.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Es interesante volver la vista atras, pero solo de vez en cuando. No es conveniente vivir en el pasado, pero seria una ofensa a la Historia olvidarlo, por eso, haciendo camino y mirando "p'alante", unas fotos son un buen recuerdo, y la "red", un buen lugar donde exhibirlas. Quien conozca el pueblo, Campos de Arenoso, que se despierten sus recuerdos y el que no lo conozca, que se despierte su imaginacion, a todos, gracias por leer.

Anònim ha dit...

josé Luis, les fotos del teu blog són magnífiques, enhorabuena!

lesfontsdelalbaida ha dit...

Moltes gracies per la informació. Campos de Arenoso es un poble vinculat a Montaverner, ja que a ell, abans de la Guerra Civil, va estar com a retor el Beat Pascual Penadés Jornet.
José.

Agustí Hernàndez ha dit...

Bé, anem coneixent coses noves de Campos de Arenoso. El blog de José Luis és magnífic, una aportació extraordinària per a conéixer el lloc.

Mercedes ha dit...

Hola,soy Mercedes Gargallo Mauricio,nací en Campos de arenoso,mis padres se llamaban Trinidad Mauricio Navarro y Aurelio Gargallo Nebot,mi padre falleció en un accidente laboral trabajando en la construcción del embalse de arenoso en abril del año 1972 cuando tenía seis meses de vida, era la más pequeña de cuatro hermanos.Si alguien recuerda algo de lo sucedido me gustaría que se pusiese en contacto conmigo, ya que hay muchos datos sobre el embalse, pero nunca se ha dicho nada sobre el fallecimiento de mi padre.